کد خبر : 17964 تاریخ : ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي - 19:14
ليگ واليبال مردان در ايستگاه پانزدهم هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران فردا با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود.

قانون- رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا (یكشنبه) با برگزاری 6 دیدار وارد هفته پانزدهم خود می‌شود. جایی كه دو مدعی اصلی این مسابقات یعنی پیكان و بانك سرمایه در خانه پذیرای حریفان خود خواهند بود.
 
به گزارش قانون،  تیم صدرنشین پیكان تهران كه دو هفته قبل با شكست بانك سرمایه مقابل شهرداری ارومیه توانست صدر جدول را از بانك سرمایه بگیرد ، این هفته در خانه والیبال تهران با تیم پارسه دیدار می‌كند. تیمی كه این روزها صحبت‌هایی مبنی بر انحلال آن مطرح شده است. پیكانی‌ها كار آسانی مقابل تیم جوان و یكدست پارسه نخواهد داشت با این حال شرایط فعلی شاگردان نفرزاده شاید وضعیت روحی این تیم را تحت تاثیر قرار دهد. پارسه در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای باقی ماندن در جایگاه فعلی خود تمام تلاش خود را به كار می‌گیرید.
 
** دیگر دیداری كه خانه والیبال تهران میزبان آن خواهد بود، دیدار دو تیم بانك سرمایه و كاله آمل است. آملی‌ها چند هفته متحمل شكست شده‌اند و این هفته هم كار آسانی مقابل تیم كهشكانی پایتخت ندارند. شاگردان عطایی در رده دهم جدول رده‌بندی و شاگردان كارخانه در دره  دوم قرار دارند. تیم بانك سرمایه در هفته سوم دور رفت این مسابقات موفق شده بود 3 بر صفر كاله را در آمل شكست دهد. 
 
** تیم والیبال صالحین ورامین در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین پذیرای شهرداری اراك است. دیداری كه با توجه به وضعیت نه چندان مطلوب ورامینی‌ها و همچنین انگیزه بالای شاگردان نقدی در تیم شهرداری اراك می‌تواند یكی از دیدارهای تماشایی این هفته باشد. ورامینی‌ها در دیدار رفت 3 بر یك مقابل شهرداری اراك تن به شكست داده بودند. 
 
** تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم دیداری خانگی را مقابل تیم خاتم اردكان برگزار خواهد كرد. اردكانی‌ها در دیدار رفت 3 بر یك مغلوب شهرداری ارومیه شدند و برای جبران نتیجه دور رفت به میدان می‌روند. شاگردان تراویسا اما در تلاش خواهند بود روند پیروزی‌های خود را تداوم ببخشند و از دیدار خانگی خود به دنبال هر 3 امتیاز هستند. دیدار این دو تیم در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار خواهد شد.
 
** تیم سایپا تهران كه چند هفته‌ای را با ناكامی پشت سر گذاشته است در این هفته خارج از خانه و در ساری با راه عمران دیدار می‌كند و تیم شهرداری تبریز در گنبد به مصاف تیم هاوش گنبد خواهد رفت.

**برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 15
بانک سرمایه – کاله مازندران
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 17
پیکان تهران – پارسه تهران
 
ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16
سازمان عمران شهرداری ساری – سایپا تهران
 
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16
صالحین ورامین – شهرداری اراک
 
ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – خاتم اردکان
 
گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – شهرداری تبریز